fredag 30 juni 2023

Fredag 30/6-2023 19:46

DAG: Jaha en bra natt inatt som ändå inte var bra men ingen som väsnades inatt helt lugnt la mig till tolv tiden igår och somnade sedan till ett tiden kom sedan igång igen till 05:45 sedan sov jag inte mer idag. Kom ur sängen till 8:00 fick i mig ägg och mackor men idag hade jag för mycket salt på äggen och mådde illa av detta. Jag kan då säga att jag inte haft salt på nått på fyra dagar och det var nog detta som gjorde att jag mådde illa idag. Så sedan till 9:50 gick jag igång med skannern på båda datorerna idag. Ja jag fick inte igång musikdatorn den ville inte starta ja programmet och tillslut till 14:00 fick jag om installera hela programmet för att få igång det igen. Sedan stack jag till ICA och sedan till apoteket och sedan hem igen. Gick igång med middagen till tre tiden hade idag tre kotletter en från igår och sedan två idag och lite stripes men idag har jag inte mått illa ja när jag fick i mig för mycket salt men annars inte så första dagen utan detta gott mos. Så sedan såg jag två serier idag när jag åt och fick inte i mig något kaffe idag igen. Jo imonn är det tvätt som gäller för mig från tolv.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: