måndag 19 juni 2023

Måndag 19/6-2023 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom till sömn till 00:30 tiden kom sedan upp igen till fem tiden sedan till 10:00 tiden fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått idag igen. Jo sedan till 10:?? ringde sköterskan och fixade ny tid till läkaren tills imonn till 13:00 och då bestämde jag mig för att stanna hemma idag från träningen för imonn skulle jag ha ringt till närhälsan och beställt tid till läkaren till att få remiss till hudläkaren. Och eftersom jag då missar tiden tills imonn så tänkte jag ta tills onsdag och gå upp till 6:45 och sedan ringa till sju tiden max en minut över för att få tid till detta till onsdag igen. Så jag hoppade träningen idag och till onsdag för detta. Så sedan till 15:30 tiden fick jag igång middagen och såg två avsnitt av samma serie idag en ny som jag sett innan kommer sista omgång i år. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan har jag spelat lite idag med men bara en liten stund idag.

TRÄNING: Ja hoppar denna vecka igen.

ROMAN: Ja inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: