måndag 12 juni 2023

Måndag 12/6-2023 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inga grannar idag heller men rätt kass natt igen. Kom igång till sex tiden sedan till sju och så till 10:10 kom jag ur sängen till och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo idag har jag väntat på att klockan skulle slå 14:00 då de skulle ringa från storgate och kolla min musikdator och det gjorde de till två tiden. Sedan väntade jag på att klockan skulle slå 15:00 då jag skulle till gymmet och till 14:45 gick jag igång med att få på mig och gick sedan. Och sedan hem igen. Gick igång  med middagen och såg två avsnitt av samma serie idag igen sista avsnittet idag. Men nu har jag att se nya avatar att se på Disney en dag inte idag men en annan dag. Sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja hoppade idag hade inte lust att köra alls idag men gjorde ändå men hoppade två övningar idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: