onsdag 14 juni 2023

Onsdag 14/6-2023 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt kom igång till sex tiden sedan till 10:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen och efter en stund beslöt jag att jag inte skulle gå till gymmet idag efter kass natt. Jag tror att det är att det är varmt också har svårare att sova då. Så sedan till 16:20 gick jag igång med middagen hade köttfärssås och spagetti idag igen. Och såg klart avatar filmen idag och den var okey. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe idag igen. Mer? Nä inget mer idag.  Jo jag dånga ett mail idag till stjärnurmakarna och de sa kom den inte fram jo den kom fram och tillbaks igen får se vad de säger om detta imonn tror jag. Jo jag har idag också fixat till x-box felet idag testade detta igår men fixade idag fick reparera speltjänsten för att fixa det.

TRÄNING: Ja hoppade detta idag efter kass natt hoppas på bättre sedan till nästa vecka igen då.

ROMAN: Ja idag inget men tills imonn hoppas jag på igen.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: