lördag 10 juni 2023

Lördag 10/6-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men jag var ändå seg idag när jag kom igång till sex tiden sedan till nio tiden och så kom jag ur sängen till 11:30 idag sen idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag spelade lite spel men bara ett tag idag orkade inte mer idag. Så sedan till 14:45 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med potatisgratäng och såg ett avsnitt av samma serie jag såg igår. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja jag har pillat med webbrowsern idag igen den är inte okey den drar en jävla massor med ram och det gör att alla sidor laddar inte som de skall. Och jag vet inte vad jag skall göra åt det heller. Har pillat med detta idag igen men inte kommit fram till något mer. Det gäller både chrom och edge.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: