fredag 2 juni 2023

Fredag 2/6-2023 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och kom igång idag till 5:30 sedan till 8:30 och till sist till tio tiden kom sedan ur sängen till 10:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jo till tolv skulle tvätta idag och så till 12:05 stack jag ner och fick in tvätten sedan upp igen. Och jag har ingen klocka så jag har svårt att kolla tiden nu. Men sedan till 12:45 stack jag ner och fick upp tvätten på tork sedan upp igen. Och så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan till 15:30 stack jag ner och fick upp tvätten och så till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och pommes såg idag två avsnitt av samma serie sedan fick jag i mig två koppar kaffe. Ja sedan var det nog inget mer. Jo jag spelade idag och jag kom på när jag såg på Youtube att man inte alls behöver slåss för varje torn så jag tror att jag kan spela ändå i alla fall tornen kan jag göra så får vi se sedan hur det går med det.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja inget idag eftersom jag tvättade idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: