fredag 9 juni 2023

Fredag 9/6-2023 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och okey natt inatt somnade som jag skulle och sov rätt okey inatt men jag vaknade till sex tiden sedan till åtta tiden och sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har pillat med webbläsaren och lite till idag. Nu tror jag att jag har fixat problemet med denna och fått allt igång igen. Så sedan till 14:45 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg två avsnitt av samma serie idag jag ser Barry på HBOMax en serie som är avslutad nu men jag har tre avsnitt att se igen eller om det var fyra kommer inte ihåg nu. Och sedan fick jag inte i mig kaffe idag glömde det idag. Ja det var nog allt för idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja hade hoppats på idag men det gick inte idag fick lägga ner jag har sovit kasst ett par dagar nu så jag behöver mer dagar bra för att köra igen. Men vi hoppas på inatt igen.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: