söndag 11 juni 2023

Söndag 11/6-2023 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inga grannar var igång inatt men jag sov fram till 5:00 tiden sedan igen till 6:00 och sedan till 8:50 sedan sov jag inte mer kom ur sängen till 10:00 idag. Så till 10:45 ringde mobilen och jag hade fått i mig frukosten. Så sedan till 11:00 tog jag min tablett värktabletten och så satte jag mig och spelade spelet idag igen. Och idag gick det bra men jag tjänade inte så mycket jag trodde fick bra 110 inte 210 som jag trodde men jag fick ändå ihop penar så jag skall göra lite till sedan skall jag gå igång med spelet igen men jag måste smala mer innan jag gör detta. Så sedan till 14:50 gick jag igång med middagen nä till 13:30 gick jag igång med träningsmaten körde den sedan gick jag igång med middagen till 14:50 tiden hade idag igen wok och såg nästsista avsnittet av serie jag ser nu. Och så fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan har jag pillat med en exel fil idag jag skulle göra en sak och jag la upp detta idag kan inte exel heller så jag gör som jag tror är rätt. Och jag kan meddela att det blev symmetriskt som jag trodde att det skulle bli. Mer? Nä!

TRÄNING: Ja ha inget idag men jag har packat väskan ja skall göra det nu faktiskt. Vi hoppas på bra sömn inatt igen.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: