söndag 25 juni 2023

Söndag 25/6-2023 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen jag tog en halv tablett och hjärtat gick upp i puls igen så jag kan inte ta dessa tabletter igen måste ta melatoninet och hoppas att jag sover men det gör jag inte. Men jag drog ett mail om detta idag så jag får se när jag får svar på detta om ett par dagar hoppas jag. Det finns andra tabletter att ta men de får en att bli tjock tror jag att hon sa och det vill jag inte innan tog jag tabletter som gjorde detta och jag gick upp till 140 kilo så jag hoppas att det finns alternativ till detta men tror ej detta. Så inatt sov jag illa men somnade tillslut och sov fram till sex sedan till åtta och så till nio tiden kom jag ur sängen igen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag igen sill och potatis och såg ett avsnitt av en serie sedan ett till av annan serie som jag hade glömt att se. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så det var nog allt idag tror jag visst ja det var allt för idag.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt men det kommer bli seg natt igen eftersom jag inte har den andra tabletten så vi får se hur det går inatt.

ROMAN: Ja inget här idag igen.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: