söndag 18 juni 2023

Söndag 18/6-2023 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen måste vara värmen som gör att det inte blir bra nätter men kan vara annat med. Kom igång idag till sex tiden och sedan igen till 10:30 då mobilen ringde för att kolla lottoland. Sedan kom jag ur sängen till 10:45 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Har inte gjort nått på hela dagen idag jag var seg idag igen så jag gjorde inte nått idag på hela dagen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås igen och såg en serie idag när jag åt. Och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan för imonn kan bara hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: