torsdag 15 juni 2023

Torsdag 15/6-2023 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag sov inte bra inatt heller vaknade till sex tiden sedan till 10:30 kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat lite spel idag men annars inget alls på hela dagen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och stripes och såg en serie idag när jag åt. Men jag tror jag ser den på viaplay istället för det är reklam hela tiden. Just nu spelar jag in den via boxen på trean till söndagar men kan se på viaplay istället utan reklam så jag tror jag gör det sedan. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så fick jag ett mail om min klocka idag de hade inte fått den så någon hade snott den men de kontaktade postnord om detta får se när det kommer en ny till mig igen. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: