fredag 16 juni 2023

Fredag 16/6-2023 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen var igång inatt igen ett tag sedan tog det ett bra tag innan jag somnade. Kom igång idag till sex tiden sedan kom jag igång igen till 10:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång att tvätta till tolv tiden sedan upp igen. Och sedan till 12:45 var jag nere och fick upp tvätten på tork. Och så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Var nere och fick upp lakan och lite till sedan till 15:30 var jag nere igen och fick upp allt och så gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och såg idag extration 2 ja jag såg inte hela idag men en bit ser en annan dag. Missade mina koppar kaffe idag igen men tar igen tills imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: