tisdag 13 juni 2023

Tisdag 13/6-2023 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan till sju tiden och sedan till 10:00 då jag kom ur sängen såg då att jag hade fått ett meddelande om att tiden jag hade till läkaren idag var stuken. Så jag hade nog kunnat sova bättre om jag hade fått detta igår. Men så var inte fallet och jag har inte fått något gjort idag alls. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jo jag maila urmakaren om att jag inte hade fått min klockan ännu får se vad de säger om det idag när jag kollar mailen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos såg nya avatar men såg inte klart idag den var för lång att se idag så jag ser en annan dag resten. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe idag igen. Ja sedan var det inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så jag kan köra igen imonn.

MUSIK: Ja inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: