tisdag 20 juni 2023

Tisdag 20/6-2023 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan till 10:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag skulle till läkaren idag till 13:00 så till 12:00 stack jag till vagnen och åkte sedan till 12:19 till hållplatsen och sedan gick jag till dem. Idag tog jag EKG igen och det visade samma som innan och troligen är detta okey har något fel på EKG t men det är tabletterna som gör det och jag måste ha dem så. Sedan gick jag hem och gick sedan igång med middagen till 15:00 tiden hade idag igen wok och såg en film idag som var så där att se. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNIG: Ja och ingen träning idag heller.

ROMAN: Nej inget här heller idag.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: