fredag 7 juli 2023

Fredag 7/7-2023 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt igen men sedan dagen är kass eftersom jag är så trött. Kom igång idag till först till 5:30 tiden sedan till nio tiden och kom sedan ur sängen till 10:45 idag igen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo som vanligt har jag legat på sängen hela dan idag nä. Så till 14:00 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick sedan igång med middagen hade idag wok igen och såg en film idag dugengs and dragons nått sånt hette den helt okey att se idag hade hyrt den på Google film för ett tag sedan och såg idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så mer? Nä inget mer idag. Jo jag tvättade foten idag igen men psoriasisen försvinner inte jag har kört detta nu i nästan 17 dagar skulle ta tio men fick då lägga till så hoppas jag att det försvinner tills söndag så smörjer jag in sedan i två veckor och sedan varannan dag i två till sedan skall det vara borta hoppas jag i alla fall.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: