onsdag 19 juli 2023

Onsdag 19/7-2023 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt igen kom igång idag till fem tiden kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo syrran sms:ade och sa att hon skulle ta tid till banken i Alingsås men jag hoppas att hon tar till denna vecka imonn eller till fredag. Skall dånga ett sms till henne imonn om detta. Så sedan till 14:50 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg då ett nä två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i  mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag. Jo jag fick ett sms av sköterskan med ringer imonn till tolv om de nya tabletterna tror jag då.

TRÄNING: Ja  körde inte allt idag men jag hoppade bara två övningar idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: