söndag 9 juli 2023

Söndag 9/7-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lika kass natt som dagen innan. Sov fram till sju tiden kom sedan ur sägen till 10:45 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till ett tiden gick jag igång med träningsmaten och gjorde den idag. Sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes idag och såg två serier idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe med glass idag igen men idag var det lakrits glass idag som jag fick i mig. Ja sedan packade jag väskan idag och sedan har jag inte gjort mer idag.

TRÄNING: Jaha idag har jag packat väskan och jag hoppas att jag inte har dålig mage imonn så kör jag igen tills imonn. Men jag är väldigt trött till tre tiden vi får se tills imonn hur det går med detta då.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: