tisdag 4 juli 2023

Tisdag 4/7-2023 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och tabletten tog inatt men jag vet inte om det var för att jag hade sovit kasst innan så jag skall testa ett par dagar och se. Somnade igår redan till tolv tiden sov sedan till 10:10 tiden fick ur sängen till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag har varit seg hela dagen idag hoppas detta inte är tabletterna utan att jag sov illa innan. Och jag har legat i sängen helt tiden idag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg idag en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig lite glass och två koppar kaffe igen. Så vi får se hur morgondagen är i sömn och annat mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: