torsdag 25 januari 2018

Torsdag 25/1-2018 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och idag när jag vaknade så trodde jag att jag sov okey men på mobilen så sov jag inatt 21 (21 är poäng och jag skall ha runt 60-90 för att sova bra) och 18 min rem. Men jag tror att det inte mätte rätt inatt för så lite kan jag inte ha sovit tror jag. Men det var vad mobilen visade idag. Så jag la ner allt idag jag gick igång med att betala räkningarna och fick inte mycket över igen men det är som vanligt vi får se till den siste vad jag har kvar då. Så sedan har jag pillat med webprogrammet och idag gav han upp men jag tror att det är en bugg även om han inte trodde det. Så mer? Ja till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Idag hoppade jag stretchen igen och gick på middagen. Så såg en serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inte mer idag en kass dag idag men jag tror inte att natten var så kass som klockan visade jag sov tre timmar på den och jag sov längre det är jag säker på.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade lite övningar idag och sedan också stretchen med. Kass dag idag.

ROMAN: Nä inte nått idag på denna punkt och inte imonn heller då är det mat som gäller för mig.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen.

MUSIK: Ja tisdag tidigast om jag inte sover så vi får se.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: