fredag 19 januari 2018

Fredag 19/1-2018 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och tabletterna och så satte jag mig vid datorn och glodde. Kom sedan på vid 12:05 att jag skulle ner med tvätten så jag stack med en gång. Så sedan upp och spelade lite spel idag innan jag stack till ICA för att handla lite till ett tiden. Så sedan hem igen och jag spelade inte mer sedan men fick ett samtal från morsan idag det är min namnsdag idag. Så mer? Jo till fyra tiden hämtade jag upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg två serier när jag åt idag. Så mer? Jo jag köpte en extra eurojackpot idag jag pantade flaskor och fick ihop 31 så jag köpte en för 25. Ser imonn om det gav nått inget storvinst för de ringde inte idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha kör tills imonn igen hoppas jag sover lite bättre inatt.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen om jag inte sover helkasst men jag hoppas inte det.

TECKNING: Ja söndag kör jag igen.

MUSIK: Ja till tisdag om allt går som jag vill nä om det går som jag vill så kör jag roman men om jag inte sover så kör jag musik till denna dag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: