lördag 20 januari 2018

Lördag 20/1-2018 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kom inte ur sängen förrän till 11:30 tiden. Fick i mig frukosten och sedan tabletterna med. Så satte jag igång med romanen men idag tappade jag farten efter en stund så jag la ner. Efter detta har jag inte gjort nått på hela dagen idag. Slö slapp och likgiltig idag på det hela taget. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag köttfärssås och spagetti och såg en film. Spectral tror jag att den hette var okey. Så mer? En kass dag idag och en kass natt som start som vanligt. Ja mer? Jo jag vann inte igår i alla fall inte mycket för de ringde inte igår men ser idag och ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä inget mer att berätta idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skulle idag ha kört men gjorde bara lite idag sedan gick jag igång med middagen.

ROMAN: Ja jag gick igång idag men tappade sedan farten helt och la ner. Hoppas jag sover bättre till måndag igen.

TECKNING: Ja imonn kör jag igen om allt går som jag vill.

MUSIK: Ja tisdag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: