söndag 7 januari 2018

Söndag 7/1-2018 20:49

DAG: Jaha är sen för jag glodde på Youtube men nu är jag igång igen. Till natt kass natt igen kunde inte somna igår och kom ur sängen idag till 11:30 fick i mig frukosten och tabletterna sedan satte jag igång att dammsuga till två tiden. Så sedan har jag tecknat lite men la ner och så gick jag igång med spelet igen. Spelade det klart idag det var rime och det var okey ganska kort men okey. Lugnt och fint spel ingen aktion alls bara pussel spel. Så mer? Nä inte mer idag det var allt och en kass dag igen. Hoppas jag sover tills imonn. Jo jag fick i mig middagen med idag jag åt till 16:00 tiden eftersom jag spelade så hann jag inte igång innan. Idag fick jag i mig korv och makaroner och sedan en kopp kaffe.

TRÄNING: Ja har packat idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag om jag sover och det hoppas jag att jag gör på stark tablett. Men mer om detta imonn.

TECKNING: Ja körde idag men det gick inte bra så jag la ner efter ett tag. Så jag kör igen tills söndag om inte innan.

MUSIK: Japp kör till nästa vecka kanske till tisdag om jag sover och inte skriver.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: