tisdag 2 januari 2018

Tisdag 2/1-2018 20:24

DAG: Jaha till natt igen då som alltid och igår kunde jag inte somna och sedan sov jag illa som bara fan. Vaknade ett otal gånger och kom ur sängen till 9 för att ringa till klarna och fixa felet sedan la jag mig igen jag fick fixat felet och sedan behövde jag bara betala räntan på det jag glömde skicka in så det blir inte så mycket mer. Men jag har nu 500 drygt istället för 1000 som jag hade innan. Men skadan var liten så okey. Sedan har jag idag kommit på att jag inte kan skapa nya mappar för det är fel på användaren har form om detta så jag hoppas jag kan få svar snart fick svar igår men sedan har jag inte fått igen. Jag vet inte vad som har hänt men jag har fått nya användare som jag inte vet var de kom ifrån. Och de går inte att få bort heller och så nu kan jag inte skapa nya mappar heller. Vi hoppas på svar om ett par dagar. Så mer? Jo idag gjorde inte nått jag hade dagen innan denna 16 i sömn och inatt trodde jag att jag hade sämre men jag hade 45 men då hade jag rem sömn så jag var ändå rätt pigg idag trotts kass natt. Men jag hade glömt ta mina sömn tabletter och det var därför jag inte somnade som jag skulle. Såg detta idag när jag kom upp och fick i mig frukosten. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden men innan detta så var jag ute och hämtade lite salva på apoteket och nej jag fick inget sms. Så mer? Jo jag hade idag kotletter och pommes och såg en film idag. Nya beck var okey. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så kollade jag om jag hade fått svar på användaren med men det hade jag inte. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja sover jag till torsdag så skall jag köra allt och även stretchen med måste köra det nu.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen. Vi får se hur jag sover inatt.

TECKNING: Ja skall göra lite till karikatyr till söndag men då på någon annan.

MUSIK: Ja natten var för kass så jag hoppade detta idag kanske imonn får se hur jag sover inatt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: