tisdag 30 januari 2018

Tisdag 30/1-2018 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov 22 och en 20 rem så nä inte bra alls men jag kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så till tolv tiden gick jag igång med musiken körde den idag fram till 14:30 tiden då jag la ner. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie och sedan en film. Logan den var väl okey. Så mer? Jo det är dragning till 21:00 så slår nog signal om jag vinner men då måste jag vinna över millen annars ringer de nog inte. Men jag kan vinna runt 900000 utan att de ringer med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo lite längre ner kommer jag på mer men just nu och här så kan jag inte komma på mer att säga. Jag hoppas att jag kan lösa problemet med id denna veckan om de bara svarar det tar en illa tid innan de svarar. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag men jag kör igen till torsdag.

ROMAN: Nä hoppade det idag kör imonn om jag sover vill säga.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja idag så körde jag och kom idag på att jag kan gå en oktav högre sedan är det stopp. Jag jag går från nyckelhåls C till F en oktav högre men inte till G och om jag skall göra låten så måste jag komma upp till G Men jag kommer bara till F. Första delen av versen går på C och F sedan andra går på D och G och det kommer jag inte upp till jag testade idag och det går inte. Men en oktav ja det är från C till F och det är en oktav till C sedan är det två till F och tre till G men som jag sa så kan jag inte komma upp till detta idag. Jag är inte heller säker på att jag gör rätt jag lärde mig inte att sjunga i falsett och jag är inte heller säger på att jag går upp i falsett heller. Men sover jag inte imonn så kör jag imonn med så skall vi se om jag inte kan ändå om jag övar lite så kanske. Men vi får se hur natten är innan detta.

Japp dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: