tisdag 10 juni 2008

Tisdag 10/6-2008 20:01

DAG: Japp upp idag till tio men orkade inte upp då, så jag somnade om. Jag drömde att det brann och att jag långsamt sjönk ner till sovande, och om jag somade så skulle jag brinna upp. Så vaknade jag och det brann inte alls, det var skumt för jag kämpade för att inte somna om igen. Men så kom jag upp till en halv elva och idag, som jag glömde igår, smörjde jag händerna och la mig igen till en elva eller nått sånt lite över. Då var det tort nog för att stiga upp och fixa till frukosten, tog idag sista av den rökta skinkan. Nu får det bli salami och (fan kommer inte ihåg vad det heter, fisk på burk inte tonfisk tror jag inte med nått sånt i tomatsås, fan kommer inte på det nu, är det tonfisk?) burkfiskpåtomat (gammalt fint svenskt ord det) har nog nio burkar jag inte gått på ännu det är den runda varitaten som är god. Den i fyrkantig ja eller rektangulär burk smakar inte alls gott, det skall vara den runda den är god. Sedan efter frukosten så körde jag igång med romanen, vid tre drog jag till ica då var jag klar för idag. Köpte banan och yoghurt mjölk, (har köpt gammal mjölk de senaste gångerna har inte sett upp på datum så jag har fått hälla ut mjölk som blivit gammal, det brukar gå åt en kanna så jag kan köpa en ny och sedan går nästa ut så köper jag en till, men nu är datuen ute innan jag hunnit tömma en, men idag fick jag med lång datum på) jag fick frysta bär av farsan när han var här så jag slapp köpa det idag. Det var ett jävla blåsande idag, hade kortisar på mig och en skjorta över t-shirten men jävlar vad det blåste idag. Sen när jag kom in på ica så var det varmt som fan och jag svettades lagom tills jag skulle gå hem i blåsten, då var det iskallt. Så jag beslutade att inte cykla idag alls, men mer om det till träningspunkten. Sedan hem och middag, idag hade jag morsans hamburgare med bröd och pommes. Tog tre med lite pommes till, men jag hade inne dem för länge, ja pommesen alltså, så de blev lite för välstekta. Men annars var det gott. Sedan såg jag terminator när jag åt och kolla upp lady in the water har skall spela in tre till som jag laddat in i boxen idag. Har inte så lång tid kvar på fritt så det är bäst att spela när jag kan. Så skall till min lille kompis imonn så då blir inte nått skrivit alls imonn. Skall även passa på att ta mig till linegatan för att inskaffa putsmedel och skrapa, och kanske diskmedel med till hällen. Så jag kan få den ren och också få reda på hur man gör för att inte förstöra den. Men jag vet inte om jag har pengar nog till detta, åka kan jag, men köpa nått vet i fan. Får se när jag kommer dit. Måste köpa antibiotika med snart slut nu, fan det går på 350 spänn. Köper jag det så har jag bara 650 som skall räcka i 14 dar, men jag måste ha det. Psoriasisen blir mycket bättre av det, (ja jag vet det är inte psoriasis det påverkas inte av antibiotika men det är rosacea som blir bättre av det, jag har en blandning av dessa två på nått sätt därför gör det nytta) så jag måste nog köpa det ändå. Tror jag har recept på det skall kolla idag. Får hoppas jag vinner på lotto tills onsdag, för det tror ni väl på va. Det gör jag med. Så mer? Näe!

TRÄNING: Japp idag skippade jag cyklingen helt för mycket vind och för kallt. Det kommer nog inte bli bättre till lördag heller, inte bra behöver cykla om jag skall gå ner i vikt nån gång. Men skall kolla igenom vägen tills nästa gång jag skall åka, så är den klar tills dess.

NOVELL: Ja jag har kvar punkten novell trotts att det är roman som gäller nu, men med jämna mellanrum så blir det novell igen så det får va. Körde på idag men när jag var klar till tre tiden så kom jag på att jag kommer behöva ett nytt block så jag köpte det när jag var ute och handlade idag. Döpte det till psykologen 2 bocket innan hette psykologen 1 smart va ettan och sedan tvåan, jag är inte normal smart jag inte. Men det känns bra att gå lös på storyn kommer nog bli nått nått år av den ändå. Den som lever får se.

Näe nu är det nog för idag, blev ganska mycket idag, senaste tiden har det varit rätt tunt på den fronten, vet inte varför men nu är det rätt igen. Och klockan är mycket idag med 20:30 tar tid att skriva. Näe nog jag säger HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: