söndag 22 juni 2008

Söndag 22/6-2008 20:01

DAG: Ja idag skall nog vara för ett par dar sen, vi kan börja med fredag. Midsommar drog sent till morsan vaknade sent, var nog där till två tiden tror jag. Fick i mig en burk med sill och lök och gräddfil, ja de sistnämnda var inte en burk iallafall inte en hel. Somnade sent den dan sov till halv fyra sedan var jag vaken till åtta då jag somnade igen ett tag. Så kass natt den natten. Lördag sov lite bättre till lördag men ganska kasst då med. Kyckling till middag riktigt gött det. Natten var bra vaknade till tio tiden tror jag att det var. Middag idag var fisk med potatis och majonäs, dock avstod jag den senare, men det var illa gött det. Kom hem idag till fem och stack med en gång till ica och handlade lite. Sedan hem och satte i mig kycklingen som jag fick med mig till lunch. Efter detta fick jag i mig en mjukis och en halv påse med crunch cheese nått sånt heter dem. Kollade också på smallvill undertiden jag åt lunch.

TRÄNING: Japp dags igen ja jag kör på som jag gjort innan det har gått bra så. Men det tag nog ett tag innan cykeln kommer igen vädret är inte som det skall. Men det kommer hoppas jag igen, igen.

NOVELL: Ja på tisdag skall jag köra på med tävlings novellen, imonn blir det lugnt på denna front.

Japp kort blogg idag kommer igen imonn igen med lite mer, hoppas jag. Nu säger jag HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: