söndag 8 juni 2008

Söndag 8/6-2008 20:01

DAG: Morgonen startade inte som jag ville, vaknade vid fem seda var jag vaken tills sju när jag steg upp. Dagen har släpat sig fram tillls det var dags för middag med moster. Jo innan detta kom farsan med lite nötter, ja lite till smått och gott. Sedan var det dags för kina men icke sa nicke, dom hade stora sommar städningen. Så det var stängt. Så vi tog pizza stället en mexicana tog jag den var god. Sedan hade moster med sig ett par shorts och en t-shirt eller vad det nu heter. Det var snällt det, så nu har jag ett par byt shorts om det behövs. Direkt efter pizzan så var det lunch för mig. Så hon hade med sig en artikel om en författare med John Ajvide Lindqvist tror jag att han hette. Han var med på coviction där har läste en novell för oss och de gjorde intervju med honom med. Han skriver skräck. Känner mig trött nu seg får hoppas att jag kan hålla mig vaken tills jag skall lägga mig. Annars kommer jag upp tidigt imonn.

TRÄNING: Ja träning imonn igen får hoppas att det går bra som det gjort ett tag nu. Så blir det ny rutt till tisdag.

NOVELL: Ja inget på denna front idag alls kommer till tisdag igen då blir det romanen som skall köras på.

Nä nu säger jag HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: