onsdag 18 juni 2008

Onsdag 18/6-2008 20:02

DAG: Japp igen får jag börja med natt, sämsta natten på ett jävla tag inatt. Somnade bra vid typ tolv nått sånt och jag var trött då med så det började bra. Men vaknade igen vid tre, sedan vid fyra steg jag upp och vid fem hade jag ätit frukosten. Suck och stön. Men jag kom igång ändå med romanen när jag var klar med den minns jag inte men det var nog vid åtta tiden. Sedan drog jag vid tolv och köpte ny penna och ett 100 kort, för fredag. Så sedan var jag hemma till ett tror jag att det var. Då lyssnade jag på musik ett tag till en halv fyra då jag gick på stretchen. Sedan var det middag, och rätt på den lunch vid sex. Så nu är jag här igen, det har varit en lång dag idag och det är ett bra tag tills den är slut ännu. Kan bara hoppas på sömn tills imonn då det är dags för träning igen. Vi får hoppas på sömn inatt iallafall, men jag tar en stak tablett med så det skall nog gå. Bara jag inte blir trött tidigt då är det kört igen, eller om jag inte är trött alls ikväll. Men vi hoppas på det bästa eller hur! Jo skall lägga till till blogger läsare att tiden inte är som den skall på sidan, vet inte hur de mäter tid i USA men deras klocka är rejält efter så kolla tiden högst upp det är den som gäller

TRÄNING: Japp körde igång med stretchen idag lite tidigare än fyra faktiskt. Tänkte jag skulle ha lite mer tid innan lunchen och det fick jag nästan en timme var klar med maten, middagen, till fem. Så mer då? Näe kommer inte på nått idag lite seg är jag nog.

NOVELL: Japp kom loss ändå efter kass natt det gick bra med men jag fick ta min mjukis vid sjutiden tror jag att det var. Men jag fick ut en fyra fem sidor idag med, har inte ännu släppt punkt fem. Nu är denna punkt en viktig punkt för hela romanen, så den kommer dra på ett tag till. Men ändå kommer jag komprimera det på slutet, för mycket är inte heller bra. Bara jag fått de viktiga delarna så kan jag komprimera det. Sen blir det på tisdag tävlingsnovellen, funderar på den med hur fan skall jag få upp sidantalet. Ligger på 40 nu men vill ha 80 nått sånt, just nu vet jag inte ett dugg vad jag skall lägga till mer än det jag har antecknat. Men jag hoppas komma på nått när jag kör på den igen nu nästa vecka. Det måste bli tillbaka blickar det är det enda som passar in, men problemet är att jag har inget att berätta. Men som sagt jag kommer nog på nått när jag läser igenom den sen hoppas jag. Sedan efter det kommer jag nog bryta av igen med en skräcknovell till innan jag går på romanen igen. Romanen kommer ta tid och den blir ett projekt som ligger fram i tiden, så det är inte så bråttom med den just nu. Där emot skräcknovellerna är det som hägrar för mig just nu, men skulle nog behöva en 20 det är en bit kvar tills dess. Sedan tryter det med noveller med jag har en bra hög med det är sf och fantasy passar inte här inte. Men jag har som jag sagt en gång innan ett par dagars mail meningar kvar att köra på får ta dem nån gång.

Näe låång dag kommer förhoppningsvis resultera i lååång sömn, vi får hoppas på det. Som jag sa innan så är ímonn sista dagen fram tills söndag som nästa blogg kommer, ses då igen, ja imonn först. Näe säger HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: