måndag 16 juni 2008

Måndag 16/6-2008 21:42

DAG: Japp ny dag idag med. Kom upp sent idag vaknade till tio eller om det var nio sedan tio men låg kvar idag. Så klockan hade hunnit bli tolv innan jag kom upp. Frukost på det och dagen kändes bra, fick i mig lunch till kvart i två och allt var bra. Sedan vid fyra så drog jag till träningen och hem där ifrån till middagen. Det var efter middagen som jag kom ihåg vad jag skulle ha gjort idag. Till apoteket för med antibiotika får göra det imonn efter jag skrivit, fan också. Psoriasisen är illa kass idag efter träningen, och det blir bättre om jag äter antibiotika men det har jag inte. Ja ja får ta det imonn då när jag har så dåligt minne så.

TRÄNING: Japp körde på idag men vänster axel är inte bra vet i fan vad jag skall gör med den. Får se hur det går nästa måndag om det är bättre då. Men idag kunde jag inte hålla emot nästan nått när jag gjorde axlarna med hantlar tror inte jag gick för högt men kan hända. Vi får se nästa vecka med det. Träningen gick bra men igen gör det ont i vänster benet när jag börjar bensparken. Kan inte fatta varför det gör ont, och som sagt så andra settet gör det inte ont alls? Skumt. Men allt gick bra idag känns bra har också släppt ett steg på bältet vilket betyder att jag gått ner i vikt, goagubbar det. Men det går illa långsamt, men vad är det man sägar sakta och säkert.

NOVELL: Japp imonn så skall jag gå på romaen igen. Sedan måsta jag ut till apoteket och köpa antibiotika, får göra det innan jag äter middag. Så sedan är det nog tid för tävlingsnovellen med nästa vecka. Skall köra på den en omgång så kan jag hoppas jag kommer på nått att lägga till mer sen.

Kort blogg idag med har inte hänt så mycket idag så. Säger HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: