torsdag 3 mars 2022

Torsdag 3/3-2022 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår kunde jag inte somna alls jag var klarvaken och tillslut så kom jag på att det var ett ljud som hördes hela natten som gjorde att jag inte kunde somna. Jag somnade till sju tiden imorse och kom sedan ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till 15:00 jag gick igång med middagen och på samma gång startade jag musikdatorn och jag skulle köpa nya Cubase 12 kom ut för ett par dagar sedan. Så jag åt idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och lite choklad. Sedan gjorde jag musikdatorn fram till 18:30 då jag var klar och la ner. Mer om detta nedan. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja  hoppade idag efter kass natt.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja idag fick jag nya Cubase 12 men instruktionerna var vaga jag trodde att de skulle säga hur det gick till men inte heller jag fick ladda ner ja först köpte jag sedan laddade jag ner och sedan fick jag det registrerat utan dongel denna gång. Så allt gick bra även om jag trodde att man skulle få hjälp med det och det fick man inte jag fick läsa på hur det skulle gå till men jag fick igång den som den skulle tillslut ändå.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: