fredag 11 mars 2022

Fredag 11/3-2022 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag trodde att de arbetade i huset men det var i huset intill idag till sex tiden gick de igång. Så jag vaknade tidigt idag och sov sedan inte mer. Gick igång med skannern till elva tiden och den går ännu mer om detta sedan. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten idag till 12:00 sedan upp  igen. Jag hade räknat fel jag hade inte 1GB filer jag hade 2,5 GB filer såg det idag. Och jag räknade mer fel idag men när jag sedan ringde till dem igen så sa de att det inte är något fel. Så jag skannade innan på tre fyra timmar och nu tar det 23 timmar inget fel sa de. Så jag har idag tagit bort filer för att se om det går snabbare sedan. Men det är något fel för det går långsamt ännu men jag kan inte göra nått om de säger så. Så jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Sedan till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten igen och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter och pommes och såg en nä två serier idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja lite träningsvärk har jag idag men jag har inte tränat på två veckor heller.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: