onsdag 16 mars 2022

Onsdag 16/3-2022 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen har illa svårt att somna just nu men jag har tagit bort en tablett som jag tog innan en melatonin och jag har svårt att somna men jag hoppas att det kommer igen. Så kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med deklarationen och det gick åt skogen idag jag hade ingen kolla alls på hur jag skulle göra. Men jag ringde till min kompis och han hjälpte till och jag fick skickat in men då såg jag att jag hade tagit fel år 2020 inte 2021 så jag fick dånga ett mail till dem hoppas att det går att fixa till jag räknade fel på 50 kronor och jag kommer inte ihåg vad det var innan detta heller. Men jag får svar om fyra dagar så hoppas jag att jag kan få fixat detta. Jag kommer få tillbaks pengar igen så jag hoppas att det ordnar sig. Och jag har dyslexis med så jag är illa kass på att räkna och jag hatar blanketter att fylla i. Så till 15:00 tog jag middag och såg en film idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Sedan efter detta så fyllde jag i  fel igen men jag hoppas att detta går att lösa om ett par fyra dagar.

TRÄNING: Ja inget idag och jag kommer inte köra imonn om jag inte sover inatt men jag hoppas att jag sover så kör jag igen imonn.

ROMAN: Nä inget här.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: