torsdag 17 mars 2022

Torsdag 17/3-2022 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag kan inte somna som jag vill längre skall försöka ta två tabletter om det gör något eller inte. Men jag tror att jag blir seg dagen efter av två tabletter men jag är inte säker heller. Kanske skall testa idag om inte grannen har folk hemma inatt ja i kväll för då är de igång till tre innan de ger upp. Vi får se. Så mer? Jo jag gick igång med att gå till apoteket idag till två tiden sedan hem igen. Jo jag var och handlade med innan detta på ICA. Gick igång med middagen till 15:00 tiden hade idag karréer med stripes och såg en serie idag när jag åt ja två avsnitt idag till och med. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag fick dånga ett mail igen till skattemyndigheten för jag gjorde fel igår jag såg inte att det var överlappande tid på AFA trodde det var från januari till december men så var inte fallet så jag dånga ett mail idag igen klart till onsdag nästa vecka hoppas jag. Och nu vet jag hur jag får fram uppgifterna till skatten visste inte hur innan men allt finns på Kivra så jag hade allt som jag behövde för att fixa till det idag. Så mer? Jag har inte gjort nått på hela dan idag inte heller gick jag till träningen heller men mer om detta nedan.

TRÄNING: Ja inget alls idag tänkte igår jag hoppar idag och fixar till deklarationen idag så hoppar jag träningen tar igen det till nästa vecka igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: