lördag 5 mars 2022

Lördag 5/3-2022 19:37

DAG: Jaha till natt igen och inatt var det okey ja lite kasst men rätt okey kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Har idag kollat lottoland men inget nytt har kommit ännu mer fel än vad jag trodde men förhoppningsvis klart till måndag igen. Måste lägga till nya kortet där igen. Så mer? Jo till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag köttfärssås och spagetti skulle ha haft det till torsdag men tag annat då så jag fick ta idag. Såg en serie när jag åt idag igen och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: