onsdag 9 mars 2022

Onsdag 9/3-2022 19:51

DAG: Jaha jag är sen idag glodde på Youtube idag igen. Och idag tror jag att jag fixade problemet med McAfee har pillat med det hela dagen idag. Kom igång idag till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag har kollat varför skannern inte gör som den skall och jag tror att det var Google drive som gjorde fel och jag hoppas att jag har fixat det idag. Skall köra skannern till fredag så skall det gå på tre fyra timmar hoppas jag. Google drive har installerat en disk som är fat32 och det gillar inte skannern men jag lästa om det idag och jag laddade in en fil på 6Gb och jag tror att det är löst nu skall skanna till fredag så skall vi se om det går på tre fyra timmar att skanna om det gör det har jag fixat problemet själv. Så mer? Jo jag var ute igår och handlade glömde säga det igår säger idag. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt. Nä två serier idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Och nej jag känner inte smak från kaffe ännu men jag hoppas att det kommer. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja jag packade just väskan för träningen imonn. Jo glömde säga att grannen gick igång med att stampa takten imorse tidigt så kass sömn i morse. Hoppas jag sover inatt.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: