fredag 4 mars 2022

Fredag 4/3-2022 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en så där natt inatt grannen var igång när jag la mig men höll inte på så länge tror jag somnade till två tiden inatt runt. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden. Men det gick så där idag och till 15:00 stack jag till ICA för att handla sedan hem igen. Gick igång med middagen till 16:00 idag jag var sen idag. Hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Sedan fick jag winzip fixat idag med fick en mail nä det var igår som jag gjorde detta igår när jag kollade mailen. Nu är det lottoland och så webbsidan med att göra sedan är jag klar med detta att byta kort. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Fick lite gjort idag skall gå på nytt tills imonn om jag då sover vill säga och ingen stör mig igen.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: