lördag 12 mars 2022

Lördag 12/3-2022 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen kom igång idag till 11:00 fick igång datorn och skannade efter skannern så installerade jag om McAfee igen hoppas att detta hjälper till nästa vecka då jag skall skanna igen. Men jag har tagit bort 300Gb spel men 300Gb tar inte upp 23 timmar skann men jag hoppas att jag fick en ny installation som nu fungerar som den skall. Men att jag från en vecka till en annan laddade in så mycket att det tar från 3 till 4 timmar och går sedan till 23 timmar tror jag inte på och det har jag inte gjort heller. Så jag fick ingen hjälp från McAfee hoppas att jag kan fixad det själv och det ser jag till fredag igen då jag skall skanna igen. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till 16:00 idag eftersom jag fick ominstallera igen. Hade idag kotletter med pommes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja lite träningsvärk idag igen men inte så mycket som veckan innan.

ROMAN: Ja nu hoppas jag att jag kan köra igen på denna punkt tills imonn hoppas jag om inte så till måndag igen om jag hoppar imonn.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: