söndag 13 mars 2022

Söndag 13/3-2022 19:49

DAG: Jaha nu återstår det att se om jag har fixat McAfee eller inte ser detta till fredag igen. Men nu till dagen ja morgonen idag sov illa inatt vaknade ett otal gånger och kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag la mig igen och låg till 14:00 då mobilen gick  igång och jag fick starta om den igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen och jag hade idag kotletter med stripes och såg en film som var så där gick ner men inte mer. Så mer? Jag fick i mig en kopp kaffe efter detta ja idag två koppar för jag tog ingen till morgonen idag. Sedan fick jag bäddat sängen och så la jag mig igen ett tag. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja jag skall försöka igen att ta en tablett tar två nu men är illa trött när jag kommer upp så jag hoppas att jag tar en så blir jag piggare igen.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: