söndag 20 mars 2022

Söndag 20/3-2022 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag kom igång tidigt idag jag var uppe på toan men såg då inte på klockan utan la mig igen. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen igen körde den idag till ett tiden då tappade jag farten och la ner. Så jag gick igång med middagen till 15:00 idag jo jag beställde all mat igår kommer till den 25é glömde säga det innan. Så hade idag fiskpinnar och ris och såg två avsnitt idag av samma serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så jag tror att jag tar och av installerar McAfee och lägger till f-secure och ser hur lång tid det tar att skanna datorn då. För hon sa att det är inget fel när den tar 23 timmar om den innan tar 4 timmar. Så jag skall se hur lång tid det tar med f-secure tar det fyra timmar eller nått sånt så skall jag ta och kontakta dem igen om detta. Så mer? Får göra det till tisdag och skanna sedan till tisdag med så kan jag veta sedan. Ja mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag har f-secure gratis från tele2 så jag kan testa och se hur lång tid detta tar. Har gjort allt så jag kan köra igång till tisdag med detta. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja jag kör imonn om jag sover vill säga jag hoppas det för jag kommer ta två tabletter igen så hoppas jag att jag sover inatt.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey men jag hade lite svårt att hålla koncentrationen upp idag så jag la ner till ett tiden. Hoppas att jag sover tills imonn. Så kör jag igen.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: