måndag 21 mars 2022

Måndag 21/3-2022 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov okey fram till tidigt då jag var uppe på toan sedan kom jag ur sängen till 10:45 idag rätt pigg idag med bra. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 idag körde till 14:30 idag då jag la ner för dagen. Så till 15:00 stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen hade idag köttbullar och spagetti och såg två avsnitt av samma serie idag. Efter detta fick jag  i mig en kopp kaffe. Så sedan har jag bestämt mig för att ta bort McAfee imonn och köra skannern på F-Secure  imonn så får vi se hur lång tid detta tar jag hoppas på tre fyra fem timmar då vet jag att det är fel på McAfee men mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag det var fullt med folk och så var det reparatörer där och jag orkade inte vänta på detta idag så jag stack hem igen.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag fick till okey kan putsa på det men okey idag på det hela stora en bra dag idag.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: