torsdag 10 mars 2022

Torsdag 10/3-2022 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen kom hem sent igår igen och var sedan vakna till när jag la mig tillslut med så rätt kass natt inatt. Kom igång idag till 10:45 kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag var seg efter natten och hade inte lust med nått idag men till 14:50 stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg då två avsnitt av samma serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja det gick okey idag men jag missade två övningar idag igen det var upptaget och de satt och glodde i sina mobiler så jag tänkte hoppar idag. Men det gick bra trotts lite kass natt inatt.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: