fredag 18 mars 2022

Fredag 18/3-2022 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och idag var det fredag inte lördag som jag trodde igår. Så lugn natt inatt kom igång idag till 10:50 då jag satte igång datorn på skann och nej problemet är inte löst den går ännu och kommer nog ta över 11 timmar eller något sånt. Så jag har inte fixat det som jag hoppades på. Jag vet ännu inte hur lång tid det kommer ta men troligen över 11 timmar eller något sådant vet mer imonn. Så gick igång med frukosten och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag träningsmaten som jag inte åt i torsdags men gjorde idag. Efter detta fick jag i  mig en kopp kaffe och munkar skum eller vad det nu heter kostade inte mycket så jag tog ett paket idag när jag handlade. Såg en film idag när jag åt Kings men var så där men gick ner. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nej inget här heller.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: