lördag 19 mars 2022

Lördag 19/3-2022 20:00

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång dag till 10:00 kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång idag med romanen körde fram till 14:30 då jag gick igång med träningsmaten efter detta till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kyckling ben och pommes och såg nya beck idag på c-more när jag åt. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med efter middagen. Så mer? Nä hände inte mycket idag bara att jag fick igång romanen igen och jag var inte trött efter två tabletter heller. Om jag är trött beror på hur jag sover under natten inte på tabletterna så jag kommer ta två för att sova bättre hoppas jag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag jag var pigg idag när jag vaknade till tio tiden och sedan körde jag på fram till 14:30 det är mycket fram och tillbaks nu jag lägger till notiser jag har lagt till innan men inte gjort så jag måste kolla upp allt innan jag kan skriva igen. Men det gick bra idag och jag kom igång som jag skulle. Så en bra dag idag.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: