söndag 6 mars 2022

Söndag 6/3-2022 19:38

DAG: Jaha till natt inatt sov jag rätt okey fram till 10:30 kom upp och fixade till mig och sedan fick jag i mig frukosten. Så efter detta gjorde jag inte nått men tillslut gick jag igång med spelet idag igen men tappade farten och la ner tillslut. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris idag och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Ja mer? Jo lottoland har inte fått igång kontokorten ännu kollade just nu men inte heller. Så skall imonn ringa till McAfee och fixa min skann den tar nu 22 23 timmar och det är lite för lång tid så att säga. Så mer? Så jag hoppar nog romanen imonn igen så jag kan fixa detta sedan till tisdag så skall jag ut och handla men det kan jag göra på eftermiddagen så jag kan skriva till tisdag igen hoppas jag. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha imonn kör jag igen om jag då sover vill säga jag hoppas på det inatt.

ROMAN: Ja sover jag inatt så kör jag igen på denna punkt vi håller tummarna för det.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: