onsdag 2 mars 2022

Onsdag 2/3-2022 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja men idag till nio gick grannen igång och då vaknade jag idag. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till ett tiden gick jag igång med spelet igen och så till 14:20 stack jag igen till ICA för att handla kaffe fick inte allt kaffe igår men idag så hade det kommit. Lite kasst att de inte har kaffe dåliga att köpa kaffe skall aldrig vara slut. Så sedan hem igen och gick igång med middagen till 15:30 jag bytte ut mitt kontokort idag på alla siter men jag fick lite kvar att göra så om ett par dagars så skall allt var okey igen. Ett par av dem får jag betala senare i veckan igen eller slutet av månaden för de drar med en gång. Tycker det är kasst att man inte kan uppdatera kortet utan att ta betalt på ett par av dem. Så mer? Nä det var nog allt idag tror jag visst ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn kör jag igen kan bara hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: