måndag 7 mars 2022

Måndag 7/3-2022 20:05

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt okey natt inatt kom igång idag till 10:00 och lite efter detta ringde morsan och pratade ett tag till 10:45 gick jag igång med frukosten och sedan till 11:00 fick jag ner mina tabletter och så till 11:10 ringde jag till McAfee support och sedan tog det hela dagen men  jag fick inte hjälp idag heller skannern går nu och jag skall stänga av den undernatten jag kom på att det finns viloläge och då stänger man datorn och allt är sedan kvar att göra när man startar datorn igen jag la till detta för ett par dagar sedan. Så till träningen stack jag till 14:45 och sedan hem igen till 16:00 gick igång med middagen och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så inget mer än det.

TRÄNING: Ja gjorde inte allt idag igen bensparken var upptagen igen och jag orkade inte vänta idag heller. Men det gick bra idag trotts störning idag.

ROMAN: Ja inget idag igen.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: