tisdag 8 mars 2022

Tisdag 8/3-2022 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okej natt men vaknade seg idag igen till klockan 10 då jag slog igång datorn med en gång och satte igång skannern igen. Kommer ta tio tolv timmar att gå  igen den igen och jag har ingenstans att maila för hon skickade inte ett mail till mig. Imonn får jag gå upp igen och se om jag kan få kontakt igen med henne. Nu kommer jag inte ihåg om hon sa att hon skulle kontakta mig igen eller inte men jag tror hon sa att jag skulle kontakta henne när skannern var klar men jag har som jag sa inget mail till henne. Så mer? Ja jag gick igång med middagen till 15:00 idag hade då kyckling ben ja klubbor kallar jag dem och pommes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann inte nått denna gång men det finns fler chanser till detta sedan. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: