måndag 14 mars 2022

Måndag 14/3-2022 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt. Kunde inte somna alls inatt och låg väldigt länge innan jag somnade inatt. Kom igång till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jag bestämde mig för att hoppa träningen idag i alla fall efter kass natt. Så jag har inte gjort nått tills det var dags att gå igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två avsnitt idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Och sedan har jag väntat på att jag skulle blogga igen. En skit natt och en skit dag idag. Och så missade jag träningen med men jag går till torsdag igen om inget inträffar innan detta vill säga. Så mer? Jo jag fick fixat på lottoland nu är det bara Binero kvar att göra ja de har bytt namn men kommer inte ihåg vad de heter nu. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja hoppade allt idag men tar igen till torsdag igen hoppas jag.

ROMAN: Nä inget här.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: