torsdag 9 juli 2020

Torsdag 9/7-2020 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår somnade jag väldigt bra men då sov jag bara tre timmar med inatt gick det sämre att somna och jag vaknade idag trött. Klockan var 11:10 när jag kom ur sängen och jag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg inget idag började på en som var kass och sedan såg jag inte mer idag. Men efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har idag spelat Nintendo men annars inte nått.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag heller tappade farten och la ner på slutet.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Nä inte nått idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: