torsdag 16 juli 2020

Torsdag 16/7-2020 19:43

DAG: Jaha har inte haft något som stört mig sedan måndag men sover kasst ändå har sovit kasst så länge nu att jag inte kan sova bra igen på ett tag skulle jag tro. Vaknade igen idag till fyra tiden och sedan somnade jag om igen kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen på hela dagen idag. Så till tre stack jag till träningen och så hem igen hoppade allt idag och gick hem. Så fick i mig middagen och så en kopp kaffe med. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo jag vann inte nått igår heller men det är ju som det brukar vara så.

TRÄNING: Ja körde idag men tappade farten helt idag och la ner allt hade ingen lust med nått idag efter kass natt igen.

ROMAN: Ja inget här idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: